De 2e PromoPodium Academy van 2017

Thema: wat verstaan we onder innovatie en meerwaarde bieden voor onze opdrachtgevers?

Thema: wat verstaan we onder innovatie en meerwaarde bieden voor onze opdrachtgevers?

Als Uitjesbureau hebben wij het geluk dat we er niet alleen voor staan. We zijn namelijk onderdeel van een bijzondere familie. Een familie die luistert naar de achternaam: PromoPodium. Samen met TOBACCO Theater en de Artiesten vormen we één club. Een club die elkaar helpt om zich te ontwikkelen en beter te worden, met en voor onze medewerkers.

Elk kwartaal organiseren wij met onze hele club een PromoPodium Academy in ons eigen TOBACCO Theater in Amsterdam. In zo’n PromoPodium Academy worden alle medewerkers, inclusief stagiaires uitgenodigd voor een leerzame middag waar we met elkaar gaan nadenken over belangrijke thema’s die spelen binnen ons werk. Om kennis te delen maar ook om inspiratie op te doen.

Het thema van deze editie: wat verstaan we onder innovatie en meerwaarde bieden voor onze opdrachtgevers?

Waarom dit thema? Algemeen directeur van PromoPodium Erik van Wilsum opende de academy met een verhaal over zijn successen binnen de event branche. Hij zei: “mijn geheim zijn de 3D’s, Details, Details, Details. Bij alles dat ik doe, houd ik dit in het achterhoofd. Of het nou gaat om de bouw van het Tobacco Theater of de specifieke wensen van een opdrachtgever, met details maak je het verschil. Het is het stukje waar je echt meerwaarde kan creëren voor je opdrachtgevers en waar je ze écht kunt verrassen. Het is ook wat je onderscheidt van de rest.”

Door middel van nog 2 inspirerende gastsprekers kwam de creativiteit bij onze club pas echt op gang. In een break-out sessie ging men aan de slag met een specifieke opdracht: wat voor initiatief kunnen wij starten om écht meerwaarde te kunnen bieden aan onze opdrachtgevers?”.

Wat was het idee? Myrthe vertelde in haar presentatie:

“Virtual Reality is de toekomst. Naast dat we hier games mee gaan maken, kunnen we het ook goed voor ons TOBACCO Theater gebruiken. We vinden van onszelf dat we de beleving van het ideale event in Tobacco al goed kunnen overbrengen. Maar het kan altijd nog specialer. Soms heeft een potentiele opdrachtgever een duwtje in de rug nodig om zich goed te kunnen voorstellen wat voor events er mogelijk zijn in ons theater. Je kunt veel laten zien op foto’s, maar het overbrengen van een echte event atmosfeer blijft altijd moeilijk. Met Virtual Reality is dat voorbij. In elke ruimte van ons theater ontwikkelen we filmpjes voor verschillende thema’s. Zo kan de klant in een virtuele omgeving zien hoe ons theater eruit kan zien bij een zakelijk event, een cultureel event of een speciaal diner. Het ‘wauw’ effect gegarandeerd!”

Gefeliciteerd: Myrthe, Kate & Baukje met de overwinning!

Voetnoot. Het daadwerkelijk ten uitvoer brengen van dit idee staat hoog op de agenda.

Pin It on Pinterest

SHARE!

Deel dit bericht met collega's en vrienden