BLOG

September is aangebroken. Dat betekent de start van een spannende periode voor Uitjesbureau. De vakantieperiode is voorbij, de zomer komt aan zijn einde en de herfst staat voor de deur. Maar waarom is deze maand voor ons zo bijzonder? Het is voor veel bedrijven dé perfecte periode om een bedrijfsuitje te organiseren!

Binnen twee maanden tijd organiseren we ruim 300 bedrijfsuitjes door het hele land. Dat zijn er gemiddeld maar liefst 5 per dag! Om deze leuke periode in te luiden organiseerden we een kickoff bij zusterbedrijf (?) Tobacco Theater. Alle vestigingen van Uitjesbureau kwamen bij elkaar, en wat onmiddelijk opviel waren alle nieuwe gezichten. Wat is de Uitjesbureau familie flink gegroeid de afgelopen maanden!

Er volgde een presentatie van onze Managing Director Sander Vuurmans waarin wij eraan herinnerd werden waar Uitjesbureau voor staat en waarin we op de hoogte werden gebracht van interessante feiten en weetjes omtrent dit mooie bedrijf. Vervolgens werd de proef op de som genomen en maakten we met z’n allen een quiz over het bedrijf dat we zo goed (dachten te) kennen: Uitjesbureau! Er bleek gelukkig nog een hoop te leren..

Tot slot bespraken we een van onze belangrijkste doelen binnen Uitjesbureau: het maken van fans. Huh, fans? Maar jullie geven toch geen popconcerten?! Klopt! Maar wanneer wij spreken van een fan hebben we het over een klant wiens verwachting wij zodanig overtroffen hebben dat we hem een fan van Uitjesbureau kunnen noemen. En daar zetten we ons iedere dag weer vol voor in. Hoe we dat doen? Door te proberen ons zo goed mogelijk in te leven in onze klanten en ons werk daar vervolgens op aan te passen. En daarin nét iets verder gaan dan de klant van ons verwacht. Zodat je hem of haar kunt verrassen en voor een brede glimlach kunt zorgen: dat is waar we het voor doen. Een leuke uitdaging, waar we ons nog meer voor gaan inzetten de komende periode!

Wil je meer weten over hoe wij fans maken? Bekijk onze Road to Fangemaakt door onze stagiaire Cherin.

Pin It on Pinterest