Ons Verhaal

Uitjesbureau is een bedrijf dat is ontstaan vanuit passie. Passie voor het event vak en de wil om mensen te verrassen. We hebben ontzettend veel meegemaakt en we willen je een eerlijk verhaal vertellen. Het begon met twee onervaren jongens die in zichzelf geloofden en die nieuwe dingen wilde proberen. We groeiden zo hard omdat we de eerste waren met het ‘Wie is de Mol stadsspel voor bedrijven’. We waren de eerste met het Hou van Holland spel voor bedrijven. We waren de eerste met het moorddiner. Wisten wij veel dat het zo goed zou aanslaan!

Elke dag zijn we bezig om nieuwe originele teambuilding uitjes te ontwikkelen en uit te rollen voor onze opdrachtgevers. Dat is waar we goed in zijn!

Wil je meer weten over onze milestones? Lees dan meer over onze historie.

WIJ ZIJN EN BLIJVEN DÉ VOORLOPER IN HET ONTWIKKELEN VAN NIEUWE EN INNOVATIEVE TEAMBUILDING PROGRAMMA’S

ONZE MISSIE & VISIE

Missie

Het aanbieden van bedrijfsuitjes van bovengemiddelde kwaliteit voor een betaalbare prijs dat door het gebruik van moderne en vooruitstrevende middelen naadloos kan voorzien in specifieke en diepgaande behoeftes van onze opdrachtgevers.

Visie

Het (inter)nationaal aanbieden van unieke belevingen die collega’s in een niet zakelijke omgeving dichter bij elkaar brengen en onze opdrachtgevers verder helpt om de band met- en tussen collega’s te versterken op de manier die het beste bij hun past.

WIJ ZIJN ZO GOED, OMDAT WE INVESTEREN IN DE ONTWIKKELING VAN ONZE MENSEN

Onze familie

Uitjesbureau is de oudste zoon van PromoPodium BV en kreeg jarenlang de onverdeelde aandacht binnen het gezin. Daar kwam in 2006 verandering in met de geboorte van het TOBACCO Theater. Een gezinsuitbreiding om trots op te zijn! Binnen enkele jaren is het TOBACCO Theater uitgegroeid tot een vooraanstaande evenementenlocatie voor zakelijke en culturele events in Amsterdam. Hier hield het nog niet op want in 2015 is ‘De Artiesten‘ in het leven geroepen. Het kleine broertje maakt de familie compleet en richt zich specifiek op culinaire concepten en events. Naast broertjes en zusjes heeft PromoPodium ook nog neefjes en nichtjes. Creatieve merken als de Waterproeverij, de Koninklijke en Uitjes.nl maken ook onderdeel uit van de grote en trotse familie van PromoPodium.

Uitjesbureau heeft zijn succes grotendeels te danken aan zijn familie. We sparren met onze vader, broertjes, zusjes, neefjes en nichtjes en zo wordt iedereen beter. Dat is de kracht van PromoPodium!

ONZE HISTORIE

  1. Waar het allemaal begon...

    September 2000

    Erik van Wilsum begon in 2000 onder de naam van PromoMusic met het organiseren van bedrijfsuitjes, toen nog aan de keukentafel in Hilversum. Het bleek al snel dat deze naam de lading niet geheel dekte. Daarom werd in november 2001 gekozen voor de naam Uitjes.nl. Makker Jur Elders sloot zich al rap aan en bedrijfsuitjes in de vorm van groepsuitjes waren geboren.

    Startend met het doorverkopen van uitjes, begonnen de eerste eigen creaties een weg op de website te vinden. De vertaling van populaire televisieprogramma’s, zoals als Hou van Holland en Wie is de Mol, naar stads- en dinerspellen was een eerste belangrijke stap. Vele uitjes organisatoren plukken daar nog steeds de vruchten van. Er werd gekozen om de exclusieve uitjes onder te gaan brengen onder de naam van het huidige Uitjesbureau. Uitjes.nl werd de landelijke portal van uitjes in het particuliere segment. Uitjesbureau is nu een landelijk opererend evenementenbureau waarbij de innovatie op het gebied van bedrijfsuitjes en originele teambuilding in alle aderen van het bedrijf stroomt.

  2. Toen al innovatief...

    2002

    In een tijd waarin men nog dacht dat het internet een rage zou zijn dat wel weer over zou waaien, gingen wij tegen de stroming in door in te zien dat het internet beslist niet alleen een rage zou blijven. We grepen URL’s zoals Uitjes.nl, Bedrijfsfeesten.nl en Mierenneuken.nl. En we investeerden flink in de groei van onze websites. Met als kroon op dit werk de award voor “de beste evenementen-website van Nederland”, waarna het bedrijf in een stroomversnelling terecht kwam.

    Voorzichtig durfden we te geloven dat we het hele land gingen veroveren…

  3. Opening kantoor Utrecht...

    Juni 2004

    “Yes, we gaan een extra kantoor openen!”
    Utrecht groeide zo hard dat er grote behoefte was aan een eigen kantoor. We vonden de oplossing in een prachtig pand aan de Oudegracht, middenin de stad.

  4. Opening kantoor Den Bosch...

    Februari 2005

    En nóg een kantoor erbij! Uitjesbureau springt uit zijn voegen en ook in Rotterdam is er een vast team dat aan de slag kan met onze popelende groep opdrachtgevers.

  5. Opening kantoor Rotterdam...

    Juni 2005

    Én nog een kantoor erbij. Uitjes.nl springt uit zijn voegen en ook in Rotterdam is er een vast team nodig die aan de slag kan met onze popelende groep opdrachtgevers.

  6. Opening kantoor Groningen...

    Juni 2006

    Tot slot wordt er een kantoor in Groningen geopend want ook onze Noorderlingen hebben de Uitjes koorts te pakken. Met veel trots mogen wij onszelf nu het grootste uitjes evenementenbureau van Nederland noemen, landelijk actief met maar liefst vijf vestigingen door het hele land.

  7. De koop & de bouw van Het Tobacco Theater...

    1 oktober 2007

    Zeer spannend nieuws: in 2007 kochten wij een groot oud pand in hartje Amsterdam en zetten onszelf voor een enorme uitdaging… Hoe kan dit oude historische pand dat van origine een oude tabaksfabriek was, worden omgebouwd tot industrieel, modern theater? De visie was er, maar het eindresultaat was nog ver uit zicht...

  8. Harde lessen maar leerzame tijden...

    2008-2009

    Uitjesbureau is inmiddels uitgegroeid tot een evenementenbureau met circa 50 werknemers verspreid over 5 vestigingen. Toch verloren we door de groei het overzicht en raakten we van onze koers. We verkochten 1001 verschillende uitjes, maar wat was nog eigenlijk van onszelf? Hoeveel van onze tijd zijn we nou nog bezig met waar we écht goed in zijn? Veel te weinig en dat hebben we op de harde manier geleerd. We hebben hard moeten ingrijpen en afscheid moeten nemen van een aantal fantastische collega’s die we veel dank verschuldigd zijn. Toch weer terug naar de basis, daar waar het allemaal begon...

  9. Officiële opening van het TOBACCO Theater...

    2010

    Tussen de moeilijke periode van Uitjesbureau door, kenden we ook successen. Onze collega’s van het TOBACCO theater hebben een wereldklus geklaard. Niemand had ooit verwacht dat de droom die algemeen directeur Erik van Wilsum had realiseerbaar zou zijn. Niemand durfde de uitdaging aan te gaan, behalve wij! Het resultaat vindt u hier! Hier is nu ook ons hoofdkantoor gevestigd tot op heden.

  10. Innovatiever dan ooit tevoren...

    1 januari 2017 tot heden

    Inmiddels zijn we in de randstad zeer actief met goedlopende kantoren in Amsterdam en Rotterdam. We hebben een jong en getalenteerd team en zijn inmiddels weer aan het groeien. Met een flinke portie extra ervaring in ondernemerschap en gespecialiseerde kennis van de eventbranche lachen we de toekomst tegemoet.

    Ons doel? Innovatiever zijn dan ooit tevoren door onszelf voortdurend uit te dagen om beter, sneller en slimmer te werken voor onze opdrachtgevers, partners en eigen collega’s. Wil je hier ook deel van uitmaken? Als opdrachtgever, partner of misschien wel collega? Neem dan contact met ons op!

Stichting Stel je Voor

Een stichting, die als opzet heeft om kinderen, die even in een kleine mentale dip zitten, er bovenop te brengen door middel van een theatervoorstelling. Hierin vervullen ze zelf de hoofdrol en staan ze voor een keertje echt in de spotlights van een echt theater. Het publiek, dat zijn vaak de ouders en vrienden, geven de kinderen, met een staande ovatie, vaak net dat positief duwtje in de rug dat ze nodig hadden om de toekomst weer zonnig in te zien. Stel je voor dat we dat bij iedereen voor elkaar zouden krijgen! Voor meer info kunt u terecht bij oprichter Erik van Wilsum (erik@uitjesbureau.nl). Hij vertelt u er heel graag heel veel meer over!

Pin It on Pinterest